My Big Happy Family

Selasa, 27 Disember 2011

ab0ut me

well hello assalamualaikum. everybody has a bad attitude right ? so do i. and i've try my best to get rid of it.

#1. aku suka marah. kadang kadang tak boleh kawal. bila aku marah ape ape depan aku sume aku maki. tak kesahla sape. kalau de brg dpn aku cnfrm mlayang. thats y kadang2 aku di-cop kurang ajar. aku bukan kurang ajar , aku cuma tak boleh kawal emosi.

#2. aku tak suka kene compare. kadang2 mak bapak aku suka compare aku dgn anak org lain. anak orang nie la orang 2 la. die0wg tu pandai gile dapat mcm2 tawaran sekolah , awk tu ? blahblahblah... ade aku kesah ? aku rase sgt sucks bila kne compare mcm aku ni tak gune je. sumpah :'/ wlau bgaimna p0wn , aku try wt yg terbaek.

#3. aku ni pelupa haha , barang , handphone sume letak bersepah , bila dah lupa letak mane , mula lah gelabah mula lah syak mcm2 org amek. haih sorry k0wg , selalu kne tuduh. haha.

#4. aku kdg2 sensitif. tak boleh org ckp kasar o tengking2 mulalah nak nangis , touching. tapi kalau aku kasar dgn org boleh pulak kan ? 

#5. aku suka pandang org semacam. sebenarnya takde niat pun , org yg anggap mcm tu. org selalu fikir aku sombong tak reti bergaul and whatever act aku tak mcm tu pun. aku cuma malu. malu nak tegur org. malu nak start senyum. malu segala galanya thats y nampak mcm sombong. tapi bila dah selesa , aku bnyk ckp. seriously bnyk smpai org rase aku annoying haaaaaaa

#6. aku ni bajet kadang2. kadang2 dah rase diri hot , comel encem dan lain lain. but bila aku ckp cmtu aku gurau je. aku thu aku tak encem n hot ane p0wn dan lain lain mcm org lain. aku pun taknak jadi cmtu. aku selesa dgn diri aku yg mcm ni. i mean biase biase je.

#7. aku suka pendam. ape ape org buat kat aku , ape ape yg buat aku hurt aku diamkan je. sbb aku percaya pada karma. ape yg aku rase , org lain pun akan rasa. tunggu dan lihat jela. aku tak suka gaduh gaduh ni. tapi tengok jela nanti. di cbb an 2 , aku slalu dianggap cm2. xde bran r. pnakut r n lain2. n0w k0wg twu npe aq cm 2.

#8. aku jenis tak amek port. ape ape jadi depan aku , aku buat bodoh je kadang kadang. sebab aku tak suka amek port pasal org yg tak penah nak amek port pasal aku. tapi aku boleh tolerate kdg2. aku pun ade perasaan. aku caring k. ikut tempat ah. 

okay thats it. thats me , faris afdhal. nobody's perfect rite ? but slow slow aku nak get rid sume ni. aku penat jadi fake. aku penat berlakon. aku penat kene kutuk. aku penat jadi buah mulut orang. aku try jadi yg terbaik. aku nak parents aku bangga ada anak mcm aku ni even keje aku habiskan duit diorg je.sorry k. 

I wish they could understand,
when i hangout with a girl it doesnt mean she's my girlfriend,
school is hard and i' trying my best,
Im a teenager , i dont always have the best attitude,
I try to make the best decision to myself,
Im young , i want to have fun,
if im out in night it doesnt mean im drinking or doing anything false like drugs,
not all my friends can be bad influence,
i feel useless whenever they compare me to other people.

conclusion nya, semua org buat salah. so please forgive me. and pray for my success in my spm 2012. I was trying my best to make my parents, friends, and others proud. I am trying my best. understand me n support me please.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan