My Big Happy Family

Rabu, 28 Disember 2011

lawatan ke SMK Seri Pinang


assalamualaikum.. 

hari nie hari tox pembelian buku kt koop smkbt2...
aq g gn daq2 nie...akim,aspa,isyam,edey,supi.aziz...
xsgke t'jmpe plak gn mbe ame...AMIRUL QISTY...

Lepas bli bku...aku ajak mbe aku g sekolah die...smk seri pinang...
g wt lawatan sje2...hahaha...
1st time aku mac0x skul 2...
peyhhh..!!bes0 jugax upenyer skul 2...

SMK Seri Pinang

tMpt 1st aku pergi...
KANTIN...haha...

lepas pergi kantin...tmpat strusnyer jadi sasaran...
Surau die r...surau nie terletak bt0l2 b'sblahan gn kantin gn padang skul 2...
surau??ermmm...x6pk cm surau p0wn cbn0nyer...


cm skul2 len gx...pelbagai kemudahan yang telah disediakan kt skul 2...
ada kantin, tandas, bengkel, makmal dan len2...




stiap skul ada keistimewaan dan kekurangan masing2...
untuk skul nie...pemandangan yang begitu indah telah memikat tarikan aku...
dengan dataran perhimpunan yang begitu besar tersegam indah 
dikelilingi dengan bangunan2 lain..
keluasan skul yang juga begitu besar...
sangat luas...
kelas2 yang tersusun...
digantungkan nama2 kelas dihadapan setiap kelas...
antara kemudahan2 lain yang telah disediakan di smksp seperti.:
> bilik perpustakaan
>bilik media
>bilik kesihatan
> bilik kaunseling




^ nie dataran perhimpunan bagi pelajar smksp...
berdiri tegak 3 batang bendera..bendera skul,johor n bendera malaysia...



ok..that' s all...
nty ble ada masa dan kelapangan lagi...
aku wt lawatan ke skul2 lain plak...

ok guys..!k0wg da teng0x an...s0...
beri k0men anda....
thankz~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan