My Big Happy Family

Khamis, 5 Januari 2012

Buku Teks Tingkatan 5

Assalamualaikum...
04/01/2012... Hari yang amat BERMAKNA kepada aku...
Hari first persekolahan bagi sesi 2012...
Jejak jep kaki masuk sekolah...
Aku sedar...sekarang aku da berada di Tingkatan 5...
Aku akan mengambil peperiksaan paling besar dalam hidup aku...
Iaitu...SIJIL PELAJARAN MALAYSIA ( SPM)...


Hari nie jugak... Kita orang dapat buku teks pinjaman SPBT...
Waahhhh...!! Banyaknyer buku... Berat plak tu....
S0b2... Nak pandai an... Kena rela an diri....



Jumlah keseluruhan buku teks : 19 buah
 > Bahasa Melayu
 > Novel Kabus Di Perbukitan
 > Komsas Dirgahayu Bahasaku
 > Bahasa Inggeris
 > Novel The Curse
 > Poem & Short Stories
 > Sejarah
 > Mathematic
 > Pendidikan Islam
 > Biology Practical
 > Biology
 > Physisc Practical
 > Physics
 > Chemistry Practical
 > Chemistry
 > Additional Mathematics
 > Prinsip Perakaunan
 > Pend. Sivik Dan Kewarganegaraan
 > Pend. Jasmani & Kesihatan


 > Matapelajaran asas : BM, BI, SJ, MM & PI...


 > Novel & K0msas Bahasa Melayu & Bahasa Inggeris...


 > Matapelajaran Tambahan : BIO, FZ, KM, +MATH, PA...


 > Matapelajaran Tambahan : BIO, FZ, KM, +MATH, PA + Tasawwur...

+
11 A+ menandakan 11 subjek yang aku ambil bagi sesi 2012 nie...
H0pe ley bawak cume nie..
 > BM,BI,SJ,MM,PI,BIO,FZ,KM,ADD MATH,PA &Tasawwur Islam...






Tangga buku nie menunjukkan TANGGA menuju KEJAYAAN...
11 A+ SPM 2012... Insya ALLah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan